Typ: | N 268 Tandem |
Ciężar własny: | 8 - 9,5 ton* |
DMC drogowa: | 20 ton |
Ładowność: | od 8 do 28 ton* |
Prędkość transportowa: | 30 km/h |
Wysokość z seryjnym ogumieniem: | 3650 mm |
Szerokość: | skrzynia 2500 mm |
cały 2900 mm | |
Objętość skrzyni rozrzutnika: | 17 m3 - 47 m3* |
- z klapą tylną: | 23 m3 - 50 m3* |
Niezbędna ilość oleju: | ok. 20-30 l.* |
System wypychania materiału za pomocą części podłogi i ściany przedniej | |
Rozsiewacz nawozów mineralnych | |
Konstrukcja: | ocynkowana |
Blachy na konstrukcji: | z blachy kwasoodpornej |
Oś tylna: | skrętna |
Podwozie typ: | Bogie |
Producent osi: | A.D.R. S.p.A. (Włochy) |
Wzmocnione resory paraboliczne | |
Ogumienie: | 710/50 R26,5 |
750/45 R26,5** | |
800/45 -26,5** | |
Ściany o budowie segmentowej | |
Segmenty z blachy: | kwasoodpornej |
Adapter dwu-walcowy pionowy z talerzami: | do wapna (wałki wyważane dynamicznie) |
wspomagającymi ** | |
do rozrzutu nawozów mineralnych ** | |
Wałki pionowe ślimakowe (w konstrukcji zwojów ślimaka)** | |
Zasuwa (gródź) skrzyni ładunkowej umieszczona między skorupą a adapterami | |
Klapa i adapter w standardzie. | |
Klapa wyposażona w dwa gniazda dla wideł do palet** | |
Dyszel: | amortyzowany siłownikiem hydraulicznym |
obracany góra/dół | |
Zaczep: | oczkowy 40/50 |
kulowy** | |
Oświetlenie: | obrysowe boczne LED 12/24V |
tylne LED 12/24V ** | |
wnętrza skrzyni ładunkowej LED 12/24V** | |
oświetlenie cofania LED 12/24V** | |
oświetlenie robocze zewnetrzne LED 12/24V** | |
oświetlenie ostrzegawcze LED 12/24V** | |
Elektroniczny/GPS system kontroli dawki. ** | |
Adapter pionowy ślimakowy. ** | |
Podłoga przesuwna z blachy kwasoodpornej ** | |
Dynamicznym systemem kontroli dawki ** | |
Plandeka ** | |
Podest ** | |
Wałki dozujące poprzeczne do kukurydzy (między klapę a skorupę).** | |
Deflektory (klapy, osłony) kierunku rorzutu obronika.** | |
Adapter trzywalcowy poprzeczny. ** | |
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu. | |
* - w zależności od mocy ciągnika, pojemności skrzyni ładunkowej i prędkości maksymalnej |
|
** - opcja | |